Spectro:o - Soluția completă pentru digital signage
Gestionarea și distribuirea ușoară a conținutului, care durează doar câteva secunde, nu mai este o problemă cu soluțiile de semnalizare digitală precum Spectro:o. Deși conceptul de semnalizare digitală în sine a apărut încă din anii 1970 și a fost adoptat inițial de industria modei și de bănci, în prezent vorbim despre un nivel semnificativ diferit al acestei soluții. Acum, această soluție le permite companiilor și antreprenorilor să atragă mai mulți clienți, să își crească veniturile, nivelul de siguranță și eficiența operațională prin livrarea conținutului potrivit oamenilor potriviți la locul potrivit, cu efort și consum de timp minime.
Spectro:o este unul dintre cei mai importanți reprezentanți ai acestei industrii pe piața românească, care oferă o soluție de afișaj digital plug-and-play de înaltă tehnologie, dar în același timp intuitiv, permițând brandurilor să gestioneze cu ușurință distribuirea informațiiei. Rapid, ușor, compatibil, accesibil, ușor de integrat în orice structură organizațională, eficient și util, Spectro:o a câștigat încrederea unor branduri mari precum Auchan, Carrefour, Dabo Doner și alții.
Cum a început Spectro:o?
În urmă cu șase ani, Marius Patroi, fondatorul Spectro:o, se gândea cum să impulsioneze mai bine publicitatea produselor, sporind vizibilitatea acestora în rândul potențialilor clienți - și acesta a fost punctul de plecare al Spectro:o. Din 2022, Marius, împreună cu echipa sa de 10 oameni, conduce cea mai importantă companie de afisaj digital din România.
Cum ne-am întâlnit cu Spectro:o?
Primul contact dintre Orange Fab și Spectro:o a avut loc în ianuarie 2019, la o întâlnire a clientului nostru comun, Carrefour: Spectro:o le-a pus la dispoziție o soluție de afisaj digital, iar Orange – conectivitate, pentru a face soluția să funcționeze fără probleme din punct de vedere al comunicării. Apoi a avut loc împrietenirea și iată-ne!
Cum funcționează Spectro:o?
Avantajul soluției este integritatea acesteia, îmbrăcată într-un design intuitiv: urmând pași simpli, utilizatorul ajustează toate detaliile legate de conținut - ce, unde, când și cum - în aplicație, care în milisecunde împinge informațiile către dispozitivul conectat direct la ecran. Ce primește utilizatorul final? „Nu vindem produse, ci mai degrabă proiecte — o rețea distribuită de lucruri interconectate care ajută companiile să-și atingă obiectivele prin furnizarea de informații convenabile și în timp util” — răspunde Marius. Oferind servicii personalizate fiecărui client, Spectro:o asigură, de asemenea, mentenanță și poate oferi instruire, uneori necesară la implementarea soluției în companii mari.
Cine sunt clienții țintă?
În ciuda faptului că soluția Spectro:o este destinată în primul rând comerțului cu amănuntul, producției, asistenței medicale și serviciilor alimentare, ar putea aduce o contribuție semnificativă în orice domeniu: educație, industrii periculoase, logistică și chiar arte. Sectorul privat rămâne principalul interes pentru Spectro:o, însă compania colaborează și cu Primăria Sibiu.
Care sunt principalele beneficii și restricții ale soluției Spectro:o?
Fără nicio îndoială, integritatea și ușurința de utilizare apar pe primul loc în minte atunci când vorbim despre Spectroo:o: intuitiv, multifuncțional, incredibil de rapid, - odată instalată, soluția poate funcționa impecabil timp de secole. În ceea ce privește dezavantajele: orice capriciu pentru banii tăi — este ușor de scalat, compatibil cu toate ecranele care au un port HDMI, acceptă toate tipurile de multimedia, inclusiv modul interactiv și funcționează oriunde există o conexiune. Dar securitatea? Informația este cea mai mare sursă de influență, motiv pentru care este foarte important să avem grijă de cine are acces la mijloacele de difuzare mass-media. Spectro:o consideră securitatea drept unul dintre avantajele sale cheie: „Nu glumim cu securitatea”, asigură Marius Patroi- „În ziua de azi găsești niște platforme care îți oferă serviciu de afisaj digital aproape gratuit, dar este, desigur, mai mult pentru uz personal. Dacă vorbim de jucători mari, ei sunt interesați de o soluție sigură și suntem gata să le-o oferim.”
Ce urmează?
„În ceea ce privește piața”, spune Marius, „întrucât acum, aș spune, nu avem concurenți în România, suntem interesați să mergem mai departe și să facem Spectro:o un jucător global”. În ciuda superiorității pe piața din România, echipa Spectro:o nu se oprește aici și are multe idei despre cum să fie și mai buni, iar Orange Fab este încântat să îi ajute în acest demers, explorând împreună noi tehnologii și aducând pe piață produse care utilizează toate beneficiile pe care 5G le poate oferi.
Află mai multe despre Spectro:o din emisiunea ZF Tech Day (o discuție în limba română):
„Apropo, ce părere ai despre holograme?” -- M. Patroi